Ir para conteúdo

Uma família e sua moto......


Posts Recomendados

  • Membros de Honra

Fala galera, blz ?

 

Segue o link de uma linda história, de uma moto e os seus anos junto com uma família..... mesmo os 40 anos que ficou parada.....

 

 

Link:

 

A história da família e a moto:

 

This is a photo story of my father's 1958 BMW R50:

Boy meets girl, gets married, buys motorcycle. Rides it for 60,000 miles and has accident when wife is pregnant with 3rd child. (me) Wife orders motorcycle to be taken off road until all her children are grown and on their own. One day when bike is moved to a different storage location, son sits on bike and dreams of being a Jedi Master like his father. Couple grows old together and bike is not ridden for 40 years. Husband is now a grandfather of 7 and married for 50 years, when he dies of a stroke at age 71.

Son looks over the old rotting machine and finds note attached to it from his father to him. Son decides to restore the old 1958 BMW R-50 as a tribute to his father. With the help of many friends, especially Peter Nettesheim, world renowned BMW collector, bike is restored to look even better than it did when it was built in Germany.

Watch it at 720p in full screen for best quality.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • Membros

Great history !

 

For us, it's too different, when we bought our first bike, we couldn't stay for ever, because we will never could have the second bike...

 

Afinal sou brasileiro, e nao desisto nunca...(DE PAGAR IMPOSTO, E POR ISSO TENHO Q VENDER MINHA HISTORIA PRA CONTINUAR A VIVER)

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 9 meses depois...
  • 9 meses depois...
  • Membros

Quando eu tinha 3 anos, meu pai tinha essa tenere ai em baixo.

 

Ainda sonho em comprar uma e restaurar.Na epoca, quando nao se exigia capacete, a familia toda ia passear de moto no fim de semana, eu ia sentado em cima do tanque, e minha irma entre meu pai e minha mae.

 

Que saudades!

 

248810_1608720317785_916877_n_zpsef1b392e.jpg

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Participe da conversa

Você pode postar agora e se cadastrar mais tarde. Se você tem uma conta, faça o login para postar com sua conta.

Visitante
Responder

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Apenas 75 emojis são permitidos.

×   Seu link foi automaticamente incorporado.   Mostrar como link

×   Seu conteúdo anterior foi restaurado.   Limpar o editor

×   Não é possível colar imagens diretamente. Carregar ou inserir imagens do URL.

×
×
  • Criar Novo...