Ir para conteúdo
  • Faça parte da nossa comunidade! 

Encontre companhia para viajar, compartilhe dicas e relatos, faça perguntas e ajude outros viajantes! 

Arquivado

Este Post foi arquivado e está fechado para novas respostas.

bruno.mendes1

Miami a Nova York entre 13/11 a 20/11

Posts Recomendados

Fala Pessoal.... 

Estarei indo para Miami saindo aqui de Curitiba-PR entre os dias 12/11 a 20/11, minha ideia é alugar um carro e subir conhecendo os lugares rumo a Nova York.

Nesse roteiro até o momento irá eu e um rapaz registrado aqui no Mochileiros de Fortaleza-CE que já foi minha companhia na ultima viagem que fiz a Las Vegas...

Ideias... conselhos e dicas sempre são bem vindas :) 

Compartilhar este post

Link para o post

Bom dia Bruno!

procuro cia pra viajar em novembro, meio desanimado de viajar sozinho.

ta de pé mesmo sua viagem?

Compartilhar este post

Link para o post

This is one of most rewarding road trips and it still wouldn’t be considered as an exaggeration. Your trip along the sand-swept highways, all the way a remote place in the Arabian Peninsula is simply a dream come true.
Take Rental A Car and pick from least expensive practical vehicles at limited rates that will guarantee extreme driving background requiring little to no effort. https://www.takku.com/
takku.com Going via vehicle can inspire you to places exceptionally hard to reach by open transport or visit. It gives you the comfort of going your own particular manner, time permitting, and it can sometimes be less expensive than open transport options, in any event if going as a couple or a gathering.

Compartilhar este post

Link para o post

Users can choose to add rental car insurance, additional driver and include flight information if they are picking vehicle up from airport. Travelers who need special equipment like GPS device or a child safety seat can make requests directly with rental cars the UAE.
Free Delivery with full insurance for rent a car Dubai booking https://rentalcarsuae.com
Take Car Rental Dubai and pick from cheapest economical vehicles at discounted rates that will promise ultimate driving experience at low cost.
More than 100 locations in UAE,

Compartilhar este post

Link para o post

• Criar Novo...