Membros realcicerodossantos Postado Abril 21 Membros Postado Abril 21 (editado) Pessoal alguém com planos de viajar para africa do sul entre junho e julho ? viajem economica, Quero gastar o minimo possivel, vamos fazer lives mostrando a viajem, Eu sou de Angola. Quero me tornar um nomade Digital. Oportunidade de aprender sobre culturas novas. se alguém tiver vontade de viajar comigo e fazer rotas incriveis pode também deixar uma mensagem no meu whatsapp (+244 936932372). Vai ser muito bom poder compartilhar a minha primeira viagem com alguém aqui. .......................................................... Does anyone have plans to travel to South Africa between June and July? I want to travel on a budget. I want to spend as little as possible. Let's do live broadcasts showing a trip. I'm from Angola. I want to become a digital nomad. An opportunity to learn about new cultures. If anyone wants to travel with me and do incredible routes, you can also leave a message on my WhatsApp (+244 936932372). It will be great to be able to share my first trip with someone here. Editado Abril 21 por realcicerodossantos Citar
Membros realcicerodossantos Postado Abril 21 Autor Membros Postado Abril 21 Does anyone have plans to travel to South Africa between June and July? I want to travel on a budget. I want to spend as little as possible. Let's do live broadcasts showing a trip. I'm from Angola. I want to become a digital nomad. An opportunity to learn about new cultures. If anyone wants to travel with me and do incredible routes, you can also leave a message on my WhatsApp (+244 936932372). It will be great to be able to share my first trip with someone here. Citar
Posts Recomendados
Participe da conversa
Você pode postar agora e se cadastrar mais tarde. Se você tem uma conta, faça o login para postar com sua conta.