Ir para conteúdo
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Mochileiros.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Olá viajante!

Bora viajar?

Donde quedarse en São Paulo?

Postado
  • Membros

Hola Soy de Perú , estoy pensando en Viajar a Brasil a São Paulo , he viajado antes a Ecuador y Bolivia y ahora quiero visitar Brasil ( Sao Paulo) Mi presupuesto no es muy alto soy estudiante de Ingeniería Industrial y solo quiero estar en Brasil a lo mucho 7 días, un hospedaje donde pueda estar esos días donde sea seguro y una zona tranquila el costo del alimentos , trasporte etc muchas gracias ... seguiré ::Ksimno:: leyendo igualmente todo el tema de sao Paulo

Featured Replies

Postado
  • Membros

Hola, a muitas opções em São Paulo com diversos preços, depende muito de localização.

Eu lhe indico ficar próximo ao metrô, pois é o meio mais rápido e fácil de se locomover na cidade ainda mais se você não dominar o português.

No centro de SP existe um hostel, porém acho o local um pouco perigoso principalmente quando escurece, se alguém ja ficou hospedado lá pode me desmentir.

Eu lhe indicaria alguns hostels que tem na Vila Madalena, são mais caros e o bairro também é mais caro, porém o local é mais seguro.

Participe da conversa

Você pode postar agora e se cadastrar mais tarde. Se você tem uma conta, faça o login para postar com sua conta.

Visitante
Responder

Account

Navigation

Pesquisar

Pesquisar

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.